حضور مهدی شهریاری در راهپیمایی دشمن شکن هفدهم دیماه 96 در یزد

خرید بک لینک
سلام

پس از مدت ها دوباره قصد کردم یک پست بگذارم.

17 دیماه، مردم یزد در کنار هم جمع شدند تا یکبار دیگر برای آزادی و استقلال کشور تظاهرات کنند.

در کنار دکتر جمالی نژاد شهردار شهر جهانی یزد، با مشت گره کرده فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سردادیم.

شهریاری" src="http://yazd.ir/documents/16932/381955/96-10-17%20%28317%29.JPG?t=1515407053824" alt="" width="519" height="346" />


برچسبها: حضور مهدی شهریاری در راهپیمایی دشمن شکن هفدهم دیما وبلاگ شخصی مهدی شهریاری...

ما را در سایت وبلاگ شخصی مهدی شهریاری دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 86 تاريخ: يکشنبه 1 بهمن 1396 ساعت: 18:50

صفحه بندی