
سلام پس از مدت ها دوباره قصد کردم یک پست بگذارم.17 دیماه، مردم یزد در کنار هم جمع شدند تا یکبار دیگر برای آزادی و استقلال کشور تظاهرات کنند. در کنار دکتر جمالی نژاد شهردار شهر جهانی یزد، با مشت گره کرده فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سردادیم. برچسبها: حضور مهدی شهریاری در راهپیمایی دشمن شکن هفدهم دیما...
ادامه مطلب